A L’ESCOLA CELEBREM EL DIJOUS GRAS

Ha arribat Carnestoltes i després de tota una setmana seguint les consignes marcades, avui dijous gras, hem passat el matí fent diferents activitats per tal de celebrar-lo.

Així, la comunitat de Petits, primer han anat a comprar la típica botifarra d’ou i després se les han menjat per esmorzar al pati de l’escola. Per cert, estaven BONÍSSIMES!!!

Per la seva banda, els Mitjans han anat a prendre els seus entrepans de truita o botifarra al Castell de Pedra i els Grans hem caminat una bona estona fins a arribar a la zona coneguda com les “Alzines” a menjar també els nostres entrepans.

Ens ha fet un dia genial amb sol i bona temperatura. A més, ens ho hem passat GENIAL!!! 😎

AQUÍ trobareu les fotografies de les diferents sortides d’avui.

BON PONT A TOTHOM!