CELEBREM EL DIA INTERNACIONAL DE LA PAU

El dia 30 de gener vam celebrar a l’escola el dia de la Pau. Aquest any hem agafat com a referència el llibre de “El viatge de Samira” de l’autora Helena Portella Bergés, que explica les realitats paral·leles de dues nenes, una d’elles ciutadana d’un país en guerra i l’altra habitant d’un país en estat de pau.

Una vegada interpretades les il·lustracions del llibre, i tenint present la realitat que s’està visquen en alguns paisos del món, a l’escola ens hem animat a reinterpretar la història, en aquest cas essent les protagonistes l’Erika i la Maia.

La Comunitat de grans han estat els redactors i redactores d’ambdues històries i, la comunitat de Mitjans i Petits han estat els il·lustracions i il·lustradores.

Per acabar, a la tarda, ens hem trobat totes les comunitats. Els més grans han explicat ambdues històries i de manera paral·lela es podien anar observant les il·lustracions.

Ha estat un treball cooperatiu molt enriquidor que ens ha apropat a ser més conscients de la realitat que ens envolta.

Aquí us deixem un recull d’aquesta jornada.