Ha arribat el rei Carnestoltes!

Avui ha vingut el Rei Carnestoltes ben acompanyat pels nens i nenes de l’aula d’acollida de la nostra escola.

I ens ha deixat aquestes consignes:

“Dimecres cap a cole amb mandra i molta son vine en pijama que és el somni de tothom!”

“Dijous unes ulleres portaràs: de sol, de piscina o de les que porten nas!”

I divendres la teva disfressa et posaràs i a la festa del Blume la lluiràs!

Així que ja sabeu, esteu tots i totes convidats a la festa de Carnaval el divendres a la tarda. Les portes s’obriran a les famílies al voltant de les 15.20 hores per poder gaudir tots junts de la festa a la pista.

Recordeu que els alumnes que es quedin a dinar hauran de portar la disfressa a una bossa amb el nom ben visible tant a la bossa com a les diferents parts de la disfressa.

La recollida dels alumnes no es realitzarà a la pista, es farà de la manera habitual.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *