Festa de la Castanyada

Benvolgudes famílies,

Us recordem que el proper dimecres 1 de novembre és festiu i, per tant, no hi haurà activitat escolar.

El dimarts 31 a la tarda, celebrarem la festa de la Castanyada i els alumnes de cicle superior organitzaran diferents jocs per tots els nens i nenes de l’escola. Un cop acabades les activitats, rebrem la visita de la castanyera que ens portarà castanyes!

Aquesta festa és només pels alumnes i les famílies no podeu assistir-hi, però si també voleu menjar castanyes, els nens i nenes de 6è estaran venent-ne tot aquest cap de setmana al costat del Centre Cívic de Sant Oleguer, des de les 11 a les 20 hores.El dilluns i el dimarts a la tarda, també estaran a la mateixa paradeta a partir de les 16.30 hores. Els beneficis obtinguts seran per organitzar la festa de comiat de 6è. Moltes gràcies!

L’AMPA us recorda que el dilluns 30 d’octubre us esperen per tallar les castanyes a les 15 hores al teatre de la nostra escola. Heu de portar un ganivet, una fusta per tallar i un drap. Moltes gràcies!