Colònies

A l’atenció de pares i mares,
Ens plau comunicar-vos que un cop recollits els resultats del sondeig, hem arribat al nombre d’alumnes necessari per tal d’anar de colònies a tots els cicles!
Ara cal que formalitzem el primer pagament de 40€ (CI i CM) i  de 50€ (CS), per tal de fer la reserva de places a la casa de colònies.
Recordeu que heu de fer l’ingrés al compte de l’escola especificant el nom i curs del vostre fill/de la vostra filla i que el pagament és per COLÒNIES.

Un cop fet el pagament, recordeu que heu d’entregar el justificant bancari al tutor/a la tutora del vostre fill/de la vostra filla ABANS DEL 13 DE NOVEMBRE DE 2017.

Us informem que no es podrà reservar la plaça de colònies si no es realitza el pagament dins del període establert i que estem a la vostra disposició a la secretaria per a qualsevol aclariment.
Recordeu també que per poder assistir a les colònies és imprescindible haver complert els terminis de pagament de la quota unificada.