Sortida a Collserola

Els/les alumnes de CICLE SUPERIOR aniran el proper divendres 29 de setembre a CAN COLL (COLLSEROLA) a fer una cursa d’orientació pel bosc.

Aquesta sortida serà de tot el dia, per tant s’ha de portar esmorzar, dinar i aigua.

També és molt important vestir amb roba i calçat esportiu (cal portar jaqueta o impermeable i bambes, no es poden portar sabates!). Es pot portar una gorra.

El preu d’aquesta activitat està inclosa a la quota de sortides. Els/les alumnes que no hagin pagat la quota no podran assistir-hi i l’últim dia per fer el pagament és el divendres 22 de setembre.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *