Sortida al cinema

Els alumnes de Cicle Mitjà anirem el proper dilluns 16 d’octubre, al Cinema Imperial a veure la pel·lícula “El petit príncep” .
Marxarem puntualment a les 9h i tornarem a les 12’30h. Cal que portin l’ esmorzar i una ampolla d’aigua.
L’objectiu d’aquesta activitat és gaudir de l’experiència d’anar al cinema, tot aprofitant per veure una pel·lícula en català, conèixer elements del llenguatge audiovisual i reconèixer els valors reflectits en aquesta pel·lícula.
El cost aproximat d’aquesta activitat és de 3’90 euros i està inclòs a la quota de sortides. Per tant, no cal pagar-la a part. Els alumnes que no han pagat aquesta quota no podran anar-hi.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *