Educació Viària

El dimarts 19 de novembre de 2019, l’alumnat de 5è de l’escola Joan Miró vam anar a Montjuïc. Vam fer una activitat d’educació viària amb bicicletes. En arribar, ens van dividir en grups classe per fer les activitats: un grup feia un circuit amb senyals de trànsit, com si fossin carrers en miniatura; l’altre feia un circuit d’habilitats amb bicicleta i l’últim esmorzava. El circuit amb senyals de trànsit va ser molt divertit, perquè semblava que anéssim amb cotxe, hi havia senyals com: prohibit el pas, pas de vianants, semàfors, stop, etc. Ens van ensenyar com circular per la ciutat, tant com a vianant com a conductor. També vam aprendre a conduir amb seguretat, mantenint una màxima distància entre vehicles, tot i que en algun moment era una mica difícil fer-ho del tot bé. El circuit d’habilitat amb bicicleta va ser una mica curt, però per sort vam poder-ho fer dues vegades. Al principi hi havien uns cons per a fer zig-zag, després hi havia uns pals posats en vertical per passar pel mig, també hi havia un vuit dibuixat al terra que havíem de passar per sobre un pont amb pujada i baixada.

Quan tothom havia passat pels tres torns, vam fer de vianants. Ha sigut una excursió súper divertida i hem après moltes coses.

JANA, ÈLIA G., ÈLIA R., MANUELA-5È SABANA