L’alumnat de 6è visita el Canal Olímpic

Els nens i nenes de 6è, els divendres 9 i 23 d’octubre de 2020,vam anar al canal olímpic com a primera excursió del curs. Vam anar amb autocar fins al Canal Olímpic. Primer ens vam posar el banyador, portàvem un banyador i una samarreta a sobre. A continuació, vam anar a un porxo en el qual hi havia molt equipatge per anar en caiac, canoa, i altres coses que no sabíem per a què servien. Ens van donar: una armilla salvavides, i un rem de canoa a cada un. Després ens van ensenyar com es feia servir el rem. El primer que vam fer va ser pujar en parelles a la canoa i fer activitats com ara “ziga-zaga” entre obstacles i remar cap enrere.

Al cap d’una estona vam canviar a l’activitat de caiac. Vam tornar al porxo de materials, per agafar els rems del caiac, però aquest rem tenia dues aletes, una per cada costat. De nou ens van explicar el funcionament. El caiac era individual. Al caiac també vam fer activitats molt divertides, com: posar-se a peu dret, remar amb les mans i fer curses.

Els 3 guanyadors de la cursa van ser premiats amb una entrevista per BTV. Aquí podeu veure el vídeo:

Finalment vam dinar i vam tornar a l’escola… I tots i totes ens ho vam passar molt bé.