L’escola viu el Carnaval més fantàstic

Com és tradicional, l’escola viu amb intensitat la festa del Carnaval. Un any més, l’alumnat ha participat amb petites manualitats perquè un grup de mestres, personal del servei de menjador i famílies col·laboradores ho posés tot apunt la tarda anterior a la festa per sorprendre l’endemà a l’alumnat amb la decoració temàtica d’aquest any: “El món fantàstic”

Així de fantàstics vam venir disfressats a l’escola!

CICLE INICIAL

Aquest any, per carnaval, ens ha tocat venir a l’escola un dia amb pijama, l’altre amb barret i arreglats i arreglades i l’últim dia d’algun ésser del món fantàstic!!!
Ens voleu veure?!!! Doncs aquí teniu les fotografies de Cicle Inicial!!

Hola famílies,

La setmana passada els infants d’educació infantil vam rebre el Rei Carnestoltes i les seves consignes.
Dimecres vam venir amb els nostres pijames, ben còmodes i calentets.
Dijous llarder el Rei volia veure’ns amb un barret. Aquell dia vam preparar entrepans amb botifarra d’ou i ens ho vam menjar tots junts al pati.
Divendres tots ben preparats per a la festa de carnaval! L’escola es va omplir de personatges fantàstics i molta diversió! Deixem un recull de fotos.