L’alumnat de tota l’escola visita la Fundació Joan Miró dintre del projecte artístic d’aquest curs

L’alumnat des d’I3 fins a 6è ha visitat la Fundació Joan Miró, ja que cada curs s’escull una persona pintora, escultora o tècnica rellevant relacionada amb la plàstica i l’art.

Aquesta visita és la primera activitat que es realitza per iniciar el projecte artístic interdisciplinari, que a partir d’una anàlisi de tot el que hem observat, l’alumnat reinterpretarà l’obra del pintor i escultor que duu el nom de la nostra escola amb una producció plàstica que es mostrarà a les famílies a la Setmana Cultural.

En aquest article podeu llegir com ho ha viscut l’alumnat de 5è al seu taller de bloggers.