Sortida al Palau de la Música

El dia 12 de desembre del 2022 vam marxar al palau de la música, i vam anar a veure l’obra de Beat Box. Vam decidir agafar el metro a la parada de Rocafort, van ser 7 o 8 parades fins a baixar a la parada d’Urquinaona. Vam caminar uns 10 minuts aproximadament des de la parada del metro al Palau. Una vegada dins del palau de la música, les mestres ens van guiar als seients Vam arribar al Palau de la Música, vam seure a les cinc primeres files, primer va seure Madagascar i després Hawaii.

Va començar l’obra de teatre amb una música de l’Àfrica, van utilitzar una llança de joguina per fer més divertida l’actuació, després vam escoltar les altres músiques, i per últim es van acomiadar d’una forma molt peculiar, que va ser amb balls de videojocs o d’altres tipus.

Vam fer el mateix trajecte per tornar a l’escola a l’hora de dinar.

Nosaltres el que milloraríem seria que l’obra fos més variada i que les coreografies fossin més elaborades.

Rita, Fabián, Roc i Ariadna