L’alumnat de 5è visita la Model de Barcelona

El dimarts 14 de novembre  l’alumnat de 5è,  va visitar un lloc important per la ciutat  des dels seus inicis al 1914.

Ubicat a les perifèries de la ciutat  i amb una extensió actual de dues illes, la presó la Model va estar en funcionament gairebé 113 anys, fins el seu tancament al 2017.

Allà han pogut veure  en primera persona com era un centre penitenciari de l’època amb els seus materials i fer-se una idea del funcionament intern. Actualment està en un pla de renovació (escoles, institut, habitatge social) i conservació de patrimoni cultural.