Projecte de l’hort

Els alumnes de 5è Hawaii i Madagascar estem treballant el tema de l’hort. A l’escola hem fet diferents treballs: els plànols del nostre hort i ho estem fent perquè a medi estem treballant tot el que hi ha a l’hort.

En canvi, l’altra activitat és una presentació de Google, sobre diferents temes de l’hort, com per exemple les plantes, la terra i tot el que hi ha a l’hort.

S’ha recollit tota la informació i l’hem posat en un document i un cop recollida tota la informació de totes les preguntes ho passem a presentar a la presentació de Google o al Canva.

També hem fet una sortida a Vallvidrera. Vam anar el 27 d’octubre. Vam anar caminant fins a la parada de metro Rocafort, i vam agafar la línia vermella fins a plaça Espanya, i després vam agafar el funicular.

En la sortida que hem fet a Vallvidrera ens van explicar com es diuen algunes plantes i després ens van ensenyar com funcionava una màquina de compost i després vam anar a una pista que ens van donar troncs petits que estaven en una taula, i cartró per enrotllar els troncs.

Ens ho vam passar molt bé i el projecte de l’hort està sent súper divertit! Us recomanem aquesta sortida a Vallvidrera.

Fotografies sortida

Kaiwen, Mar, Dina i Quim