Primer celebra el Carnaval

Els Dinosaures i els Unicorns ens ho vam passar molt bé durant el carnaval. Ens vam disfressar d’esportistes, amb ulleres divertides, vam fer màscares i vam menjar botifarra d’ou.
Ens voleu veure?











Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut