PREINSCRIPCIÓ 2018-2019

Dilluns, dimarts i dimecres: de 9.15 a 10.15

Dijous i divendres: de 3.15 a 4.30

DOCUMENTS A PRESENTAR AMB LA SOL·LICITUD DE PREINSCRIPCIÓ

• FULL DE PREINSCRIPCIÓ (lliurat pel Centre) i fotocòpia (presentar un únic full de preinscripció en el primer centre sol·licitat, on en podreu indicar altres i per ordre de preferència).
  • FOTOCÒPIA DEL LLIBRE DE FAMÍLIA (full dels pares i del fill/a) o altres documents relatius a la filiació (Les dades d’identificació per a l’alumnat estranger poden acreditar-se amb els documents d’identitat, o amb el passaport del país d’origen o amb la partida de naixement)
  • FOTOCÒPIA DEL DNI DEL PARE I DE LA MARE O DELS TUTORS LEGALS o de la targeta de residència on consta el NIE si es tracta de persones estrangeres.
  • FOTOCÒPIA de la targeta sanitària individual (TSI) de l’alumne/a
  • FOTOCÒPIA d’altres documents que acreditin els aspectes indicats a efectes d’aplicació del barem.