L’alumnat de 5è hem anat amb bicicleta

El 22 de novembre l’alumnat de 5è vam anar a Montjuïc a fer una activitat  amb la Guàrdia Urbana.

Vam anar des de plaça Espanya fins el castell de Montjuïc amb un bus especial. Quan vam arribar al lloc de l’activitat ens van explicar les senyals i com havíem de circular per el circuit ( representava la ciutat ). Primer feiem torns per fer de conductors i conductores i després uns feien de conductors i conductores i els altres de vianants.

Creiem que aquesta experiència ha sigut molt xula i divertida, i per sort ningú ha pres mal !!

Emma i Bruna ( 5è)