Ja han arribat els tallers a 6è

Aquest 7 de novembre, l’alumnat de 6è de primària hem començat els tallers amb molta il·lusió. Els realitzem els dilluns a la tarda en 4 aules diferents són: aula de ciències, aula d’Urà, aula de Júpiter i aula de desdoblament. Cada taller consta de dues sessions, en total són 12 tallers i 24 sessions en cada aula hi ha 3 tallers, dos d’aquest son més autònoms i l’altre amb l’acompanyament del mestre o de la mestra.

• Aula d’Urà:Som la canya, Legolab, Giacometti.

Som la canya: Aquest taller consisteix a fer una figura geomètrica en 3D i després calcular la longitud i el perímetre.

Legolab: El legolab és un taller on han de fer un laberint amb el Lego i després passa el seu disseny a una cuadricula. És molt interactiu i divertit.

Giacometti: Aquest taller està inspirat en l’artista Alberto Giacometti, on es tracta de representar figures amb moviment amb filferro i paper de plata.

• Aula de Júpiter: Who’s who?, Bloggers, Pal de pluja.

Bloggers:Aquest taller consisteix en redactar un article o una notícia relacionada amb 6è que resulti interessant, divertida… Quan acabem la pengem a la web de l’escola. Acompanyat d’unes fotografies.

Who’s Who?:  El taller tracta de jugar el joc de qui és qui, però en anglès, fan el seu propi cartell i fer preguntes a la teva parella, i així aprenem vocabulari d’anglès de manera més divertida.

Pal de pluja:  Aquest taller és molt divertit perquè és un taller creatiu fent un treball manual amb rotllos de paper de vàter, uns escuradents, arròs i decoracions. Despres d’aixo han de redactar  un text instructiu en les instruccions de com ho van fer.

• Tallers de classe de ciencies: Juga amb els nombres, Actua i Ciènciacional.

Juga amb els nombres: Aquest taller és molt divertit és fer jocs de taula matemàtics els jocs són: Tantrix, Katamino i Alto voltaje.

Actua: Tirar uns daus per triar els personatges de la història que s’han d’inventar i inventar-se un guió i després representar-ho.

Ciènciacional:És fer experiments, dir hipòtesis, debatre, fer els experiments i treure les conclusions.

• Aula de desdoblament: Steam, Expressat, incredibox.Incredibox: Aquest taller consisteix en crear ritmes musicals jugant.
    Steam: Aquest taller consisteix a moure robots en peces de lego i amb una bateria perquè així és poden moure.
    Expressa’t: Aquest taller consisteix a fer una història amb cartes.

Aquì us deixem unes fotografies.  Tallers de sisè

Guillem Adell, Sara Guix, Sofia Perez i Clark Garcia