Fem panellets per celebrar la castanyada!

Hola famílies,

Per celebrar la festa de la castanyada, el dimarts 30 d’octubre les formigues i abelles vam fer panellets: d’ametlla, coco, cirera i cacau. El divendres 31 d’octubre,  va venir la castanyera a l’escola, ens va explicar que li agradaven molt els nens i nenes, que vivia a la muntanya i que li agradaven molt els panellets i les castanyes. Després de la seva visita, de dinar i dormir, vam menjar-nos els panellets i vam guardar-ne uns quants per les nostres famílies. A què ens van quedar deliciosos?

Us deixem aquest petit recull!

Els pops i els crancs hem celebrat la CASTANYADA.

El DIMARTS al matí vam fer i decorar PANELLETS. Les cuineres ens els van coure.

El DIMECRES al matí vam rebre una visita molt especial: la CASTANYERA. Va fer molts quilòmetres per arribar des de la muntanya fins a les escoles de Barcelona.

Voleu saber què li va passar? Abans de vindre a l’escola, va anar al BOSC a recollir CASTANYES. Aquella nit havia plogut. Va omplir la cistella de CASTANYES. Va tornar a casa seva a canviar-se per baixar cap a Barcelona. I, quan va anar a agafar la cistella per emprendre el camí cap a la ciutat… la cistella era ben buida! Havia agafat CARGOLS en comptes de CASTANYES!!

I el DIMECRES a la tarda, vam fer la festa de la CASTANYADA. Vam cantar i ballar les cançons relacionades amb la TARDOR i vam acabar la festa menjant-nos els PANELLETS!

Vam compartir i gaudir conjuntament d’una gran FESTA!