Els tallers divertits de cinquè!

Hola, som els nens i nenes de 5è Hawaii i Madagascar i ara us explicarem com funcionen els tallers de 5è de l’escola Joan Miró, primer us explicarem que és un taller: Un taller és un procés planificat i estructurat d’aprenentatge, que implica els participants del grup i que té una finalitat concreta. Els tallers els fan diferents mestres de 5è, i són els següents:

L’Eva fa el Scratch, posa-li veu i una carta misteriosa que tracta d’una web que en la qual pots fer petites animacions i videojocs, posa-li veu consisteix a escollir una pel·lícula i els diàlegs li has de posar la teva pròpia veu i Una carta misteriosa tracta de reconstruir una carta d’una pàgina d’invents.

La Judith fa els tallers de Bloggers, Buy me i Tangramatic . Bloggers es tracta de fer una notícia i després penjar a la pàgina web de l’escola, buy me es tracta d’inventar-nos un anunci després gravar-lo amb llengua anglesa. Tangramatic consisteix a jugar amb les peces del tangram.

l’Imma fa arquitectes, músic lab i music games. Arquitectes tracta que has de fer un plànol d’una casa i després han de posar les unitats i els preus, music lab fas diferents melodies amb diferents instruments i composicions i music games has de jugar a diferents jocs musicals que estan penjats al classroom.

L’Anna fa percussió corporal , reacciona i representa’t Percussió corporal tracta de fer una cançó amb percussió corporal i després inventar-nos un ball de percussió corporal, reacciona tracta de treballar una mica la química i després experimentar una mica amb la química i representa’t tracta de primer amb un paper descriu rat i després amb materials com taps de plàstica, plastilina… ferta a tu amb els materials.

I aquests tallers son molt divertits, disfrutem molt en fer-los.

Us deixem unes imatges on estem gaudint d’ells.

Michelle, Roger, Dídac i Kyrey