L’alumnat de tercer ha participat en la Cursa d’Orientació en la muntanya de Montjuïc

L’alumnat de tercer ha participat en la Cursa d’Orientació, en la muntanya de Montjuïc, el passat dimarts 14 de març. Els infants de Montjuïc i Tibidabo ho van gaudir d’allò més, després de treballar-ho en les sessions d’Educació Física.

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut