Comencem P3

Hola famílies,

Les formigues i abelles fa un mes que hem començat l’escola i volem compartir amb vosaltres aquests primers dies.

Gràcies!

“ Els nens i les nenes no juguen per aprendre, però aprenen perquè juguen.”

Jean Piaget

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut