L’alumnat de 1r va gaudir de les colònies a la Farga del Montseny
Els dies 17,18 i 19 d’octubre els nens i les nenes de les classes de Gegants i Gegantes i Bruixots i Bruixotes vam anar de colònies a “La Farga del Montseny”. Vam fer activitats molt divertides: passeig pel bosc, la granja, taller de botifarra, taller de pa… Vam compartir experiències i moments inoblidables. Aquí teniu […]
L’alumnat de 1r va gaudir de les colònies a la Farga del Montseny Llegeix més »








