Alumnes assignats al centre amb indicació de la primera petició
Alumnes assignats al centre amb indicació de la primera petició
Ja hem començat els Espais a Infantil!
Aquí us deixem una petita mostra.
Les classes de 2n hem anat al CAP Apenins a fer uns tallers i veure una exposició titulada “Cuida’t les dents”.
Hola famílies!!
El passat dilluns 26 de setembre, l’alumnat de 4t vam tenir la sort de gaudir d’un dels museus més interessants, el de les MATEMÀTIQUES!!
Vam realitzar dues activitats. Una activitat guiada sobre els Polinomis i una altra més autònoma on ens vam enfrontar als diferents reptes posant en pràctica estratègies com el càlcul, la geometria, la distribució al pla i a l’espai i l’orientació.
Després vam gaudir d’una estona de joc lliure al parc del museu.
Ens ho vam passar d’allò més bé!!!
En aquest apartat trobareu documents i informacions sobre l’organització i funcionament de l’escola.
DOCUMENT PRESENTACIÓ CURS_23-24
Hola! Us hem preparat una última activitat per a que pugueu jugar amb imatges que segur que us sonen.
Heu de seguir aquests passos:
1.- Entrar a https://game.educaplay.com/
2.- Afegir el codi: 019587 per a 6è A. Afegir el codi 434528 per a 6è B.
3.- Resoldre el Memory.
Els resultats quedaran penjats per a que veieu el progrés dels vostres companys i companyes.
Esperem que us agradin!
Els alumnes de 3r el dia 23 de maig van fer una sortida al museu CosmoCaixa. Van poder fer un taller sobre els éssers vius i conèixer algunes sales com: el bosc inundat, la Sala Univers i restes i rastres. Finalment, vam veure una exposició de com s’utilitzava la tecnologia amb pel·lícules de “Pixar”.
Les classes de tercer han realitzat una sortida al parc de Can Solei i Ca l’Arnús conjuntament amb 8 escoles de Badalona.
Amb aquesta activitat es vol motivar a l’alumnat a conèixer diferents espais de Badalona, es treballa el contingut de jocs de l’àrea d’educació física i forma part d’un treball interdisciplinar (es treballen aspectes de coneixement del medi, matemàtiques i llengua).
Hola a tothom! Ja tenim les fotos de Cala Canyelles de 6è. Les voleu veure? Doncs aquí estan:
El passat divendres 28 d’abril, els nens i nenes de primer, vam anar de sortida a la granja escola de Can Montcau. Allà vam fer un taller de pa on vam elaborar unes coques de vidres. Després vam veure i tocar alguns dels animals de la granja. Finalment, vam dinar, jugar i gaudir d’un preciós dia solejat.
El passat 17 de maig els infants de 5è vam visitar el Museu Nacional de la Ciència i la Tècnica de Terrassa. Allà vam realitzar dues activitats molt interessants.
Una al voltant de la figura de Leonardo da Vinci i els seus invents l l’altra era un recorregut pels diferents tipus d’energia.
Vam poder aprendre molt tot gaudint i manipulant.
Aquí us deixem algunes fotos!
El passat dia 3 de maig els nens i nenes de 2n van visitar el Jardí Botànic de Barcelona. Allà van realitzar un taller que es deia “Connectem amb les plantes”.
El trimestre passat, els nens i les nenes de 5è vam visitar el parc de Catalunya en miniatura. Allà vam fer una activitat molt engrescadora i divertida per repassar les comarques que estàvem estudiant, tot fent un passeig pels monuments més emblemàtics de la nostra comunitat.
Aquí us deixem algunes fotos!
A 5è B els nens i les nenes gaudim amb la lectura i alguns nens i nenes us volem fer unes recomanacions. Aquí les teniu!
Les nenes i els nens de la cooperativa Súper vibes en acció estem molt enfeinats confeccionant les nostres manualitats per vendre-les al mercat el proper 26 de maig.
Mireu com treballem!
Ja tenim aquí el llibre de Sant Jordi d’aquest any. Està fet amb moltes ganes i il·lusió per tot l’alumnat de l’escola. Esperem que us agradi tant com a nosaltres!
Els inventors i inventores han anat al Cosmocaixa per finalitzar el seu projecte. Aquí us deixem un petit vídeo amb un recull de fotos.
.
Aquest curs hem començat a fer l’apadrinament lector. És una experiència emocionant perquè les classes de 5è ajudem als més petits i petites de primària a iniciar-se en el meravellós mon de la lectura. Es reunim al hall de l’escola i allà compartim una estona meravellosa. Aquí teniu algunes fotos:
A 5è estem treballant per fer una cooperativa. El primer de tot és votar els càrrecs que faran diferents funcions dins la Cooperativa. Des del president/a, tresorer/a, etc. Aquí teniu les fotos que vam fer el dia que vam votar.
Avui, les classes de 4t hem anat a veure un teatre d´anglès anomenat: ROBIN HOOD.
Hem gaudit molt, hem sortit diferents persones a l´escenari amb altres alumnes d´altres escoles i realment el temps ha passat volant.
Segueix-nos!