Alumnes assignats al centre amb indicació de la primera petició
Alumnes assignats al centre amb indicació de la primera petició
Hem anat al Palau de la Música!
Els nens i nenes de les classes de 2n, hem anat a l’espectacle Trencadís de cançons, en el qual hem reconegut algunes melodies que havíem treballat a la classe de música. L’edifici és espectacular i com que havíem treballat l’estil modernista, hem descobert alguns elements arquitectònics que també ens van mostrar a l’espectacle com ara: el cavall alat, la musa i les palmeres. Per descomptat, hem fet una volta per mirar la cúpula amb vitralls.
Els infants de 1r, han anat a veure una situació real d’un salt en paracaigudes a Manresa. Està relacionat amb el projecte d’aula.
Les classes de 4t vam anar al CRAM. Ens van explicar moltes coses i les vam trobar molt interessants. A més, vam poder veure unes tortugues que estan en procés de recuperació.
No ens podíem imaginar tot el que es poden trobar dins del cos d´aquests animals (hams, pals, plàstics…)
Els infants de 1r i 2n hem començat l’apadrinament lector amb els nens i nenes 5è i 6è.
LES BALLARINES I BALLARINS I LES MARIETES HAN GAUDIT D’UN DIA AL MUSEU BLAU DE BARCELONA.
QUINS DESCOBRIMENTS!
La setmana passada, els nens i nenes de 3r, van anar al teatre Blas Infante, on ens van presentar uns instruments de vent ben particulars. Fins i tot vam tenir la sort de què alguns alumnes de la nostra escola compartissin escenari amb el famós músic Xavi Lozano!
A cicle de mitjans gaudim dels diferents taller de plàstica!
Les classes de 2n han anat a l’Espai Cultura Fundació Sabadell per realitzar un taller relacionat amb la classe dels robots. Han creat robots amb peces de Lego. Voleu veure les fotos?? Aquí les teniu:
https://photos.app.goo.gl/1K554Stv6VVcAeuV8
L´alumnat de 4t vam anar a veure el Museu d´Història de Catalunya i ens va agradar molt. Vam conèixer com vivien abans i quines comoditats tenien. Vam arribar fins a l´actualitat i podem dir que estem molt contents i contentes de tot allò que tenim.
https://photos.app.goo.gl/XHG3NXEoudwBkBoK7
Els infants de primer cicle i els alumnes de tercer, hem realitzat uns tallers per gaudir i conscienciant-nos d’aquest dia tan assenyalat a l’escola. Durant el matí els i les alumnes han fet dos tallers per commemorar i comprendre el sentit de la celebració de la no-violència.
Per finalitzar, a la tarda, tots l’ alumnat de l’escola hem decorat amb plomes un mural de la Pau “photocall” i ballat al pati cançons en representació d’aquest dia.
“No hi ha camí per la pau, la pau és el camí”. Mahatma Gandhi
Avui, aprofitem el dia de la NO VIOLÈNCIA I LA PAU, per a fer diferents activitats amb companys i companyes de l´altra classe.
Hem parlat, reflexionat i finalment ham arribat a un acord perquè hem vist que totes les opinions són vàlides però si ens escoltem i ens respectem, encara fem més grans les nostres aportacions.
Infantil ha gaudit d’un dia al teatre amb l’espectacle: “EL FIL VERMELL”, al teatre principal de Badalona.
Els infants de primer comencem els nostres experiments per la setmana de la ciència!
Taller sobre els Volcans a càrrec de Natura i Màgia
El passat dia 12 de gener els nens i nenes de 2n van tenir la visita del Nani i la Laia que són geoòegs i guies del Parc Natural de la Zona Volcànica de la Garrotxa
Ens van explicar moltíssimes coses interessants sobre els volcans que no sabíem, altres que sí ja que les havíem treballat durant el nostre projecte.
Va ser un matí molt divertit!
El primer trimestre hem treballat els fenòmens atmosfèrics i i els diferents aparells per mesurar-los
A més, alguns companys i companyes han fet de presentador@s del temps.
Aquí teniu alguns exemples….
A 4t hem fet un taller de les emocions i la veritat és que ens ha vingut molt bé per a poder expressar tot el que sentim ja que de vegades ens resulta molt difícil extreure-les o bé, no sabem gestionar-les correctament.
Hem fet activitats de manera individual i també en grup. Ha estat un taller divertit i enriquidor i el millor és que encara ens queden més sessions.
Hola! No vau poder veure les Nadales de l’escola? O us agradaria tornar-les a veure?
Doncs ja les tenim aquí:
| I-3: https://youtu.be/AwiH_BA0QMw | I-5 : https://youtu.be/O5LO00kCtTQ |
| 1r A: https://youtu.be/p6q_tVblePw | 1r B: https://youtu.be/MGBiAyRkVz4 |
| 2n A: https://youtu.be/603RDjmWCqc | 2n B: https://youtu.be/mMdx1sSU_ts |
| 3r A: https://youtu.be/cgFj9xtov7o | 3r B: https://youtu.be/cgFj9xtov7o |
| 4rt A: https://youtu.be/mBazzV0ep_c | 4rt B: https://youtu.be/2yyRHpbuXbY |
| 5è A: https://youtu.be/N10KPdGwl4g | 5è B: https://youtu.be/w7wLEnjWqyA |
| 6è A: https://youtu.be/OM86Pt4Wu08 | 6è B: https://youtu.be/uPeQp42GLaM |
Esperem que us agradin!
A1q… Llegeix més»
Segueix-nos!