Alumnes assignats al centre amb indicació de la primera petició
Alumnes assignats al centre amb indicació de la primera petició
Després del procés de renovació de l’espai de la biblioteca, volem informar-vos que hem posat en marxa el Projecte PLAMIB (Pla de Millora de les Biblioteques Escolars) a la nostra escola.
Aquesta iniciativa té com a objectiu principal transformar la nostra biblioteca en un espai… Llegeix més»
Voleu veure totes creacions que han fets lxs alumnxs de l’escola? Aquí tenim el llibre d’aquest any:
https://read.bookcreator.com/g75xQCeAJERH4pTxUxwzulmv3ZV2/NPhVf-6IRQGX1NdY1ZxrHQ
Les classes de 3r han fet una jornada per a informar-nos de la Zona de Baixes Emissions. Els nens i les nenes de 6è han anat per a conèixer què és i per a poder respondre si estan a favor o en contra d’aquesta ZBE. L’alumnat de 3r ha respost tots els dubtes que tenien abans de la votació. Han donat totes les dades perfectament gràcies a que han estat preparant aquesta feina amb moltes ganes.
Enhorabona 3r!!
HOLA!! Ja tenim les fotos i els videos de les Colònies de 6è a Cala Canyelles. Aquí les teniu:
Per les Festes de Maig de Badalona els cursos de 4r, 5è i 6è van baixar a visitar el Dimoni de les Festes. Vam aprofitar i ens vam fer fotos amb ell. Aquí les teniu:
Els cursos d’I5,1r, 2n i 3r vam anar al Pavelló Olímpic de Badalona a la Trobada de Danses d’Escoles de Badalona que aquest any celebrava els 20 anys! Vam sortir molt contentxs perquè ens ho vam passar genial. Voleu les fotos?
Divendres dia 3 de maig les dues classes de 2n vam visitar el Jardí Botànic de Barcelona. Ens van ensenyar com estan comunicats els 4 elements indispensables per a les plantes: Aigua, Llum, Aire i Terra. Després quan tornavem a l’autocar vam poder visitar l’Estadi Olímpic Lluís Companys. Aquí podem veure les fotos que vam fer!
Les dues classes de 3r vam anar al BADAJOC al Parc de Montigalà. És una activitat que organitza el grup de treball d’Educació Física de Badalona. Voleu veure les imatges de com ho vam passar?
Aquí les teniu!
Les dues classes de 2n vam poder anar al teatre a gaudir d’una obra on ens van fer participar i vam gaudir moltíssim dels nostres companys i companyes actors i actrius.
Els grups d’I4, I5 i 1r vam poder gaudir d’un espectacle en anglès a l’escola. Ens van venir a visitar The jumping Ducks, i ens van fer participar ballant, saltant i cantant per a poder aprendre de manera diferent. Ens ho vam passar molt i molt bé!
Voleu veure les fotos?
Aquí podem recordar com va anar la Setmana de la Ciència, la jornada de portes obertes on les famílies van poder gaudir de la nostra feina i de les nostres explicacions.
Avui l´Adriana i l´Helena han llegit el conte “el gran Llop Ferotge” a la classe de segon-A i a la resta dels seus companys i de les seves companyes de sisè-A.
Tothom ha gaudit de la lectura i sobretot de la bona companyia.
També el… Llegeix més»
LEs classes de 2n vam anar a visitar el CAP Apenins perquè volíem aprendre com ens podem cuidar les dents. Ens van ensenyar com ho podem fer i esperem poder seguir totes les instruccions i tenir una dentadura brillant i sana!
El dia 11 de desembre els nois i noies de 1rA van gaudir d’un espectacle musical al Palau de la Música a Barcelona. Va ser una experiència nova i molt enriquidora per al nostre alumnat.
Els i les alumnes de 1r-A van realitzar el 30 de novembre la sortida al Mercat de Fondo per comprar unes fruites i degustar-les en forma de pintxos variats.
El dia 30 d’octubre la classe de 1r A realitzem la primera excursió del curs 2023-2024. Els alumnes i les alumnes van gaudir de La Conrreria per celebrar la Castanyada i dur a terme diverses activitats amb aquest dia tan significatiu de la tardor.
El dia 6 de novembre la classe de 1r A va assistir al Badamotri 2023 al Poliesportiu de Montigalà.
L´alumnat acudeix a aquest tipus d´esdeveniment per dur a terme 6 proves físiques que hauran treballat prèviament al´especialitat d´Educació Física.
Totes les activitats segueixen una història formada pels Mestre d’Educació Física de Badalona on el poliesportiu es va convertir en una selva i els/les infants es van transformar en animals (granotes, flamencs, elefants, tortugues, cargols i conills).
Ens ho hem passat genial i ens ha encantat compartir l’experiència amb altres escoles de Badalona.
Segueix-nos!