El nostre projecte: ACTUEM PEL MAR al Centre Comercial MÀGIC

El Consell dels Infants de Badalona presenta una exposició de murals sobre l’emergència climàtica i, per aquest motiu, sent coneixedors del projecte que estàvem portant a terme,  ens han convidat a exposar els nostres cartells de conscienciació sobre la conseqüència de l’acció humana sobre el mar.

A partir de demà 26 de maig fins el 13 de juny estaran exposats els nostres cartells, juntament el d’altres escoles, al Centre Comercial MÀGIC. No us ho perdeu!

Hem de felicitar la feina feta pels nostres alumnes que han estat molt engrescats i han sigut conscients del perill que corre el nostre planeta si no actuem a temps. En breu tindreu un recull de totes les activitats que s’han fet i de totes les coses que hem après!

Esperem que us agradi i sobretot que ens adonem que nosaltres tenim la clau per canviar aquesta situació. Ens ajudeu?

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *