GUANYADORS DEL CONCURS DEL DESÈ ANIVERSARI DE LA FUNDACIÓ SHE

L’alumnat de 2nC de l’escola ha estat guanyador del concurs del desè aniversari de la Fundació Science, Health and Education, promotora del Programa de Salut Integral SI del que l’escola hi forma part.

Enguany s’ha celebrat el desè aniversari de la fundació i hem participat en un concurs a nivell estatal en què hem estat premiats a la categoria Nivell 3, per a l’alumnat de 1r a 3r de primària.

El nostre alumnat s’ha presentat amb el video “Vida” i ha estat valorat pel jurat per la seva originalitat i coreografia proposada.

Com a guanyadors rebrem dos premis. Un per a l’escola, destinat a la compra de material esportiu i l’altre per a l’alumnat guanyador. En breu comunicarem a les famílies de l’alumnat premiat en què consistix.

La Fundació SHE ha convidat a dos membres de l’escola a la recollida de premis que es realitzarà el proper 18 de juny a Madrid i a càrrec del Dr. Valentí Fuster.

Felicitats !!!!