L’alumnat de 5t visita l’Ajuntament d’Alcanar i la Casa O’Connor

El passat dilluns 11 de desembre l’alumnat de 5t de l’escola van anar a visitar l’Ajuntament d’Alcanar i la Casa O’Connor. Els motius per a la sortida eren tres:

Conèixer el funcionament de l’Ajuntament. El regidor Xavi Barrera ens va fer una visita guiada i ens va explicar com funciona i com es treballa a l’Ajuntament. També ens van deixar visitar la Comissaria de la Policia Local i Ràdio Alcanar.

Saber més coses sobre el modernisme. Ja que a final de curs anirem de colònies a Barcelona conèixer l’obra d’Antoni Gaudí, vam pensar que primer hem de reconèixer el modernisme que tenim a Alcanar. I quina casa més xula que tenim!

Aprofundir una mica més sobre els nostres avantpassats íbers. La guia ens va explicar molt bé com vivien els íbers al complex Sant Jaumes.

Vam estar tot el matí i vam tornar al col·legi sabent més.

Va ser molt gratificant.