Comencem un nou curs promovent la mobilitat segura

Xiquets i xiquetes des de P3 fins a 6t vam començar el col·le el passat 12 de setembre, amb tota la il·lusió i els nervis que pertoquen quan s’enceta una nou curs escolar. Motxilles noves, llibres per estrenar, mestres per conèixer, companys per jugar, reptes per enfrontar, … l’escola ha deixat enrere l’estiu i ens ha obert les portes a tot un curs ple de nous aprenentatges, de convivència i d’experiències.

I tot just començar hem celebrat la Setmana Europea de la Mobilitat Segura, enguany amb el lema “Combina i mou-te!”, que pretén promoure hàbits de mobilitat més sostenibles, segurs i saludables com són els desplaçaments a peu, en bicicleta, en transport públic, … i contribuir a millorar la qualitat de l’aire tot reduint-ne la contaminació. En aquest acte, on hi ha participat la nostra escola juntament amb l’institut Sòl-de-Riu i la llar d’infants La Vila dels Xiquets, hem llegit un manifest i s’han presentat els logotipos guanyadors del projecte “Recorreguts segurs”.

fotos

.