Castanyada 2023

Quan arriba el temps de la tardor decorem la nostra escola amb motius d’esta estació. Castanyes, bolets, fruits secs, fulles…el JBSerra  s’omple de fulles grogues, verdes, taronges i marró per a donar la benvinguda a la primera de les nostres festes: LA CASTANYADA.

Durant el matí del dimarts, 31 d’octubre, el nostre alumnat va realitzar una  recepta senzilla de panellets per tal d’acontentar a grans i menuts. Alguns cicles van aprofitar per anar al súper a comprar els ingredients necessaris per a fer-los, va ser una experiència molt gratificant.

D’altra banda, els alumnes van elaborar i decorar unes paperines que vam utilitzar per a guardar les castanyes.

A la tarda, amb la participació de les famílies, vam gaudir d’un espectacle meravellós .Cada nivell ens va delectar amb una dansa preparada per les mestres de música de l’escola. Els xiquets i les xiquetes van poder vindre vestits de castanyers i castanyeres i els alumnes de sisè, van ser els conductors de la festa. Va estar tot un èxit.

A més a més, i com cada any, l’AMPA també va voler col·laborar en la nostra festa i  ens va obsequiar amb cocs dolços per a l’hora d’esmorzar, i castanyes per a berenar.

PER VEURE LES IMATGES DE LES ACTIVITATS REALITZADES DURANT LA JORNADA. PODEU CLICAR A LA FOTO: