1r DIA DE LA XXXIII SETMANA CULTURAL DEL JBSerra

Avui, dilluns 10 de maig, la nostra escola ha començat la XXXIII SETMANA CULTURAL. Cada any, i ja en van 33, coincidint amb les tradicionals festes de maig, l’escola ha celebrat la seua setmana cultural. Aquest any, encara que la situació ens ha impedit celebrar les festes de “bous”, l’escola JBSerra no ha volgut que el seu alumnat deixés de gaudir d’aquesta setmana plena d’activitats.

Aquí teniu un resum de les activitats que ha realitzat el nostre alumnat de P3 fins a 6T. Hem acabat molt cansats però ho hem passat genial.

PER VEURE LES FOTOS, CLIQUEU A LA IMATGE