Carnaval 2020

Divendres passat celebràvem el Carnaval a l’escola, enguany amb la temàtica del medi ambient. Des de l’escola estem molt sensibilitzats amb la problemàtica del canvi climàtic, i volem prendre consciència nosaltres i fer-ne prendre també a la gent que ens envolta. Per això les nostres disfresses han sigut diverses però totes amb el mateix propòsit: visibilitzar la necessitat de tindre cura del nostre planeta, és casa nostra i no el podem malmetre!

Ens ho hem passat molt bé confeccionant les nostres disfresses i encara més desfilant a la rua, perquè enguany hem sortit de l’escola per a fer una petita volta fins al parc i tornar. Hem tingut un munt d’espectadors, famílies i amics incondicionals que han gaudit tant com nosaltres!

feu clic a la imatge per accedir a l’àlbum de fotos

I si voleu vore també què divertida hem tingut la setmana, feu clic en el següent enllaç:  Consignes de Carnaval