Una alumna de 4t participa a la 2a fase del concurs de “Lectura en Veu Alta”

El passat divendres 6 de maig una companya de 4t va participar al certamen de “Lectura en Veu Alta”. Després d’haver superat la primera fase, va concursar amb 7 alumnes més d’altres escoles de la província de Lleida en la categoria de grumets vermells (3r i 4t), a la segona fase que va tenir lloc a l’Auditori Enric Granados de Lleida.

Tot i que no va ser seleccionada per a la final que serà l’1 de juny al Teatre Nacional de Catalunya de Barcelona, va demostrar al públic què és una lectora de primera i que és molt valenta, ja que va llegir amb molta seguretat i claredat un fragment del llibre “Bèsties, bèsties, bèsties!” d’Enric Larreula. Tots els participants van ser obsequiats amb un llibre i una ampolla reutilitzable. Estem molt orgullosos que hagi arribat fins aquí.

Enhorabona!