ENTREGA D’ORLES I COMIAT.
El darrer dia de curs els alumnes de 6è van rebre les orles i l’acomiadament de l’etapa de primària per part dels companys, familiars i mestres de l’escola.
ENTREGA D’ORLES I COMIAT. Llegeix més »
El darrer dia de curs els alumnes de 6è van rebre les orles i l’acomiadament de l’etapa de primària per part dels companys, familiars i mestres de l’escola.
ENTREGA D’ORLES I COMIAT. Llegeix més »
Els darrers dies d’aquest curs hem estat fent el disseny i la decoració amb plastidecors de les nostres samarretes que hem lluït durant els balls populars que hem fet a l’escola.
DECORACIÓ DE SAMARRETES Llegeix més »
Ja arriba el final del curs i amb ell arriben a les tant esperades i merescudes vacances. Alguns de vosaltres ja no estareu amb nosaltres el proper setembre, des de l’aula de religió us desitgem tota la sort i esperem que ens vingueu a veure sempre que us vingui de gust. Ja sabeu que l’aula
Els alumnes de sisè ja s’acomiaden de la nostra aula,i quin millor record que portar-se cadascun d’ells un trosset dels seus companys, que han compartit amb ells aquests darrers sis cursos. L’Interser consisteix en anant dibuixant tot allò que en aquest moment tenim en la nostra ment i en el nostre cor. Esperem que tots
Els alumnes de 6è han realitzat la darrera sortida de la seva etapa de primària. Com es tradicional han anat al parc d’atraccions del Tibidabo. La jornada va anar molt bé. .
SORTIDA AL TIBIDABO Llegeix més »
Amb els nens i nenes de segon hem realitzat aquestes ulleres. Totes elles tenen els vidres d’un color diferent i són de diferent forma, aspectes diferents que han triat els nostres alumnes. Després de llegir i escolta el conte “Les ulleres de colors” hem après , que no sempre la nostra raó és la que
Des de fa uns 16 anys la nostra escola participa en una xerrada informativa sobre el càncer, la dieta, el tabac i l’alcohol per part de la Fundació Tècnica i Humanisme. A partir d’aquí treballem diferents assignatures i elaborem una auca. Aquest any han premiat el treball de la X. i la M. de les
PREMIS FUNDACIÓ TÈCNICA I HUMANISME Llegeix més »
Els alumnes de 6è hem anat a visitar l’abocador per veure que es fa dels residus que generem a la comarca de la Segarra.
El Museu Duran i Sanpere dissabte passat va tenir guies d’excepció. Alumnes de primer i de cicle mitjà van participar com a guies al museu, on ells havien intervingut després d’haver observat en el mes d’octubre l’exposició d’en Joan Pere Massana.
Museu Duran i Sanpere Llegeix més »
Aquesta setmana els nens i nenes de primer hem fet un taller sobre l’origen dels materials. Ens han explicat quins són els materials més utilitzats, d’on provenen i què se’n fa. Al final hem fet un mural entre tots. Ha estat molt interessant.
DESCOBRIM ELS ORIGENS DELS MATERIALS. Llegeix més »
Amb els alumnes de religió de 2n hem treballat de forma molt senzilla les esglésies per complementar la sortida que vam fer a Sant Antoni. Per això també hem fet aquesta senzilla i bonica església.
UNA PETITA MAQUETA Llegeix més »
Amb els nens de primer hem treballat les paràboles més conegudes, com són: “ la petita llavor”, “l’ovella perduda” i el “bon samarità”. Hem vist un petit musical de la paràbola de l’ovella perduda ,que els ha agradat molt . Aquí us la deixem per si la voleu veure .
L’OVELLETA PERDUDA Llegeix més »
A l’aula amb els alumnes de Cicle Mitjà hem vist aquest petit però intens video on es treballa l’amistat. La pel·lícula mostra una història de nens d’una ciutat sud-africana que volen les cometes a baix un turó després d’un nen inspirat en una ploma acolorida que flota del cel. Els nens troben materials de llocs de tota