One By One

A l’aula amb els alumnes de Cicle Mitjà hem vist aquest petit però intens video on es treballa l’amistat.

La pel·lícula mostra una història de nens d’una ciutat sud-africana que volen les cometes a baix un turó després d’un nen inspirat en una ploma acolorida que flota del cel. Els nens troben materials de llocs de tota la ciutat i produeixen cometes de colors igualment. Després d’un passeig, volen els estels i els alliberen al cel per al final de la pel·lícula.

Inspirats en aquest video els nostres alumnes han realitzat una cometa en petit grup.

Han quedat espectaculars!