VISITA A LES COTXERES
El dimarts dia 9 d’octubre vam anar a les cotxeres del Cots Alsina. Ens van dir els xofers que vigilaven de no contaminar massa, ens van ensenyar la caixa negra. Ens va agradar molt.
VISITA A LES COTXERES Llegeix més »
El dimarts dia 9 d’octubre vam anar a les cotxeres del Cots Alsina. Ens van dir els xofers que vigilaven de no contaminar massa, ens van ensenyar la caixa negra. Ens va agradar molt.
VISITA A LES COTXERES Llegeix més »
Hem recorregut gran part de la muralla per tal d’estudiar l’Edat Mitjana a Cervera i conèixer la seva funció defensiva. Ens han explicat la seva història, les seves llegendes i l’origen del Carreró de les Bruixes. També hem visitat, dibuixat i mesurat l’església romànica de Sant Pere el Gros, una de les més petites que
ESTUDIEM LES MURALLES I VISITEM SANT PERE EL GROS Llegeix més »
Els nens i nens de 4t vam visitar el campanar el dia 21 de setembre dins de les activitats de la Festa Major , organitzades pel Seny Major. El Xavier Juan com a cap de colla dels Campaners de Cervera, ens va explicar molt bé el funcionament del campanar i també ens va dir el
VISITA AL CAMPANAR. Llegeix més »
Els nens i nenes de primer i segon, ja hem començat els tallers D’EDUCACIÓ ARTÍSTICA!!!! Cada dijous a la tarda ens repartirem amb petits grups i farem diferents activitats que ens ajudaran a desenvolupar la nostra part més creativa.
TALLERS A CICLE INICIAL Llegeix més »
Amb els alumnes de tercer hem treballat el tema de la creació i de la importància de cuidar el nostre planeta. Hem parlat de la reutilització de la contaminació i del poc cuidat que tenen els homes amb tot el referent al nostre planeta. Per acabar el tema , com ja es costum, hem realitzat
Aquests són els nostres alumnes de primer. Amb ells hem fet dues flors que reflecteixen una mica les accions bones i les dolentes. Hem pintat les flors i hem escrit en el seu inrevés paraules que fan que estiguem contents , accions bones, i paraules no gaire agradables i per tant, les males accions. BENVINGUTS
Els nens i nenes de segon ja hem iniciat l’apadrinament lector. Aquest any els nostres padrins lectors seran els nens i nenes de cinquè. Aquesta és una activitat molt enriquidora i motivadora. Esperem que tots aprenguin i gaudeixin de la lectura.
APADRINAMENT LECTOR A SEGON. Llegeix més »
Amb els alumnes de tercer B hem fet la visita a Sant Agustí per treballar els elements exteriors e interiors d’una església. Hem pogut visitar el claustre i admirar l’ interior de l’església amb els seus vitralls, els grans quadres de l’altar i el espectacular orgue. Es una visita que fem cada any i que
Els nens i nenes de Segon, vam visitar la casa dels carranquers, ja que era una de les activitats proposades pel Seny Major. Hem estat treballant tot el bestiari amb el material que ens han proporcionat.
VISITEM LA CASA DELS CARRANQUERS Llegeix més »
Els nens i nenes de primer hem treballat la Festa Major jugant i gaudint amb els personatges dels Carranquers. Mireu, fins i tot, ens hem disfressat!!!
Treballem Els Carranquers Llegeix més »
Els nens i nenes de primer hem treballat la Festa Major jugant i gaudint amb els personatges dels Carranquers. Mireu, fins i tot, ens hem disfressat!!!
Dins el projecte de Cultura Popular a les Escoles realitzat per Seny Major, els alumnes de 5è hem anat a visitar l’església de St Antoni per tal de conèixer l’origen de la Festa Major de setembre. Allí hem vist el Sant Crist que segons diu la llegenda van construir uns àngels vestits de pelegrins.
ORIGEN DE LA FESTA MAJOR. Llegeix més »
El passat divendres vam fer una sortida amb els alumnes de segon per identificar i conèixer els edificis propers a la nostra escola i el servei que fan als nostres ciutadans. Vam començar per l’escola, el teatre, l’hotel, correus, la universitat , el consell comarcal, casal dels avis… fins arribar a l’església de sant Antoni
Els edificis i el seu servei Llegeix més »
Com cada any ens fa molta il·lusió donar-vos la benvinguda al bloc de religió. Aquest curs estem tots, alumnes i mestra, molt entusiasmats perquè treballarem la nostra assignatura de forma molt diferent. Els temaris els farem més visuals amb dramatitzacions amb titelles, jocs , puzles…Totes aquestes eines amb les que treballaran i aprendran a conviure