TROBADA D’ESCOLES VERDES.
Avui 4 alumnes de la nostra escola ( delegats verds de cicle mitjà i superior) han participat en laTrobada d’Intercanvi d’Escoles Verdes de l’Urgell, El Pla d’Urgell i la Segarra, a les Obagues Ecocentre. En aquest intercanvi d’experiències els nostres alumnes han presentat el projecte d’escoles verdes que estem fent al centre : “De l’Escola […]
TROBADA D’ESCOLES VERDES. Llegeix més »

