2n. CONCERT DE NADAL
2n. CONCERT DE NADAL Llegeix més »
El dimarts vam trobar una carta… El Tió ens demanava ajuda, havia anat a parar al pati de la nostra escola i l’havíem de rescatar perquè tenia molta gana! Diu que ens recompensarà!
La fada Ondina ens ha fet una visita a tots els nens i nenes de primer i segon. Estàvem emocionadíssims, hem cantat amb ella la cançó DESPERTA MAGINET (cliqueu per poder-la escoltar). Hem assajat les paraules màgiques del Mag Maginet per poder rebre als Reis Mags i ens ha dit que aquestes vacances ens esperen
C.INICIAL. La Fada Ondina ens fa una visita Llegeix més »
One night Santa has a very big problem! He got stuck up the chimney! The song that we ara going to sing at the Christmas explains that story. It is very funny. Enjoy it! When Santa got stuck up the chimney. Una nit Santa té un gran problema. Es queda atrapat en una xemeneia! La
CHRISTMAS SONG 2n Llegeix més »
Durant les primeres setmanes d’escola hem llegit diferents llibres de l’escriptora i il·lustradora Gabriela Rubio. Estem molt contents i contentes perquè feia molts dies que l’esperàvem. Ha sigut molt interessant descobrir més coses sobre aquest ofici !!!
2n. AVUI ENS HA VINGUT A VISITAR LA IL·LUSTRADORA GABRIELA RUBIO Llegeix més »