Arriba el Tió
El dimarts vam trobar una carta… El Tió ens demanava ajuda, havia anat a parar al pati de la nostra escola i l’havíem de rescatar perquè tenia molta gana! Diu que ens recompensarà!
El dimarts vam trobar una carta… El Tió ens demanava ajuda, havia anat a parar al pati de la nostra escola i l’havíem de rescatar perquè tenia molta gana! Diu que ens recompensarà!
La fada Ondina ens ha fet una visita a tots els nens i nenes de primer i segon. Estàvem emocionadíssims, hem cantat amb ella la cançó DESPERTA MAGINET (cliqueu per poder-la escoltar). Hem assajat les paraules màgiques del Mag Maginet per poder rebre als Reis Mags i ens ha dit que aquestes vacances ens esperen
C.INICIAL. La Fada Ondina ens fa una visita Llegeix més »
Our song for the Christmas festival is a different version a typical Christmas Charol. You can dence it! We wish you a merry Christmas. Enjoy it! La cançó de primer per al festival de Nadal és un versió diferent d’una nadala típica. La podeu ballar! We wish you a merry Christmas. Gaudiu-la!
CHRISTMAS SONG 1r Llegeix més »