p5

FEM LA MONA

LA MONA RODONA AVIAT MENJAREM!!!!!!!!!! HEM FET LES NOSTRES MONES I ENS HAN QUEDAT GENIAL. ESPEREM QUE ESTIGUIN BONÍSSSSSSSIMES!!!!!!!! ENTREU I CLIQUEU A LA FOTO PER DESCOBRIR.

FEM LA MONA Llegeix més »

P5. Reciclatge

Aquí teniu un petit recull de la Unitat Didàctica que ha realitzat la Sonia (mestra de pràctiques) al curs de P5 sobre el reciclatge. A través d’activitats molt experimentals els vostres infants han gaudit i han aprés molts conceptes relacionats amb aquest tema. També han pogut gaudir d’uns materials ideats per la Silvia Vega, directora

P5. Reciclatge Llegeix més »

P5. Esmorzar saludable

Els nens i nenes de P5 hem après quins són els elements bàsics per fer un bon esmorzar saludable. I no només això, també els hem preparat amb les nostres mans! Pà amb tomàquet i formatge, torrades amb mermelada, suc de taronja exprimit i fruita amb iogurt… mmmm que bo estava tot! Hem fet un

P5. Esmorzar saludable Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut