p4

P4. Activitats de tardor

Benvolgudes families, Estrenem el bloc de P4 amb aquests enllaços d’activitats que hem anat fent al llarg de la tardor. Fem panellets, visitem l’exposició de moniatos i ballem amb els padrins i padrines https://photos.app.goo.gl/fijTFF5zy3xv5fAe9 Activitats d’aula https://photos.app.goo.gl/NMnf8q9Gc8N5Y1jv5  

P4. Activitats de tardor Llegeix més »

Música a P4 i P5

A P4 ens agrada molt ballar! Gaudim fent de germans grans, de germans petits i de pare o mare amb la música. També ens agrada interpretar diversos animals com fem a la cançó d’Aviram. A P5 ens ho hem passat molt bé amb la cançó de les pedretes. I ens agrada tocar la pulsació amb

Música a P4 i P5 Llegeix més »

INFANTIL. BLUE-BOTS!

Els nens i nenes d’educació infantil hem pogut gaudir les últimes setmanes d’una maleta de robòtica que ens han deixat prestada des del Centre de Recursos de Cornellà. A la maleta hi havia 6 robots (blue-bot) amb 2 catifes per poder jugar amb ells i moure’ls en la direcció que nosaltres voliem. Ha estat molt

INFANTIL. BLUE-BOTS! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut