P4. SORTIDA LUDOTECA
COM GAUDIM A LA LUDOTECA!!! ENTREU I CLIQUEU A LA IMATGE PER VEURE TOTES LES FOTOS.
P4. SORTIDA LUDOTECA Llegeix més »
COM GAUDIM A LA LUDOTECA!!! ENTREU I CLIQUEU A LA IMATGE PER VEURE TOTES LES FOTOS.
P4. SORTIDA LUDOTECA Llegeix més »
Avui hem tornat a l’escola després de gaudir de les vacances de Nadal. Ha estat un dia d’emocions, de retrobades, d’explicar moltes coses i també… DE SORPRESES! Els Reis d’Orient ens havien deixat uns regals a la sala de psicomotricitat per tots els nens i nenes d’infantil. Quina emoció! Un cop estàvem tots plegats, hem
INFANTIL. REGALS DE REIS 2018 Llegeix més »
AVUI A L’ESCOLA ENS HA VISITAT LA FADA ONDINA I EL SEU AMIC EL MÚSIC. HEM ESTAT TOTS BOCABADATS!!! ENS HA EXPLICAT UN MUNT DE COSES D’EN MAGINET I ENS HA CANTAT LA CANÇÓ DESPERTA MAGINET (cliqueu per escoltar-la). SI VOLEU VEURE COM ESTÀVEM ENTREU I CLIQUEU LA IMATGE.
INFANTIL. La fada Ondina Llegeix més »
Els nens i nenes de P3, P4, i P5 hem gaudit d’una divertida i original representació del conte de “La Castanyera”.
TEATRE: LA CASTANYERA Llegeix més »