Xarxa de competències bàsiques

APRENEM JUNTS

Aquest és el tercer any que l’escola participa activament a la Xarxa de Competències Bàsiques.

Som un grup de docents que reflexionem i actuem en equip per transformar l’escola en un espai que afavoreixi l’aprenentatge.

Volem que tots els alumnes aprenguin més i millor, perquè creiem que l’alumne ha de ser el protagonista del seu aprenentatge, treballant en equip, fomentant la iniciativa, la creativitat i el gust  per aprendre.

L’objectiu d’aquest projecte és millorar l’aprenentatge, no els resultats,  a partir de qualsevol interès que es generi des de l’escola i/o l’alumne amb equitat.

Aquest projecte / repte comporta un canvi en la metodologia de treball, l’avaluació (que serà competencial, per dimensions i habilitats) i que implica una participació directa de l’alumne, de manera cooperativa.

Aquest curs el projecte d’escola és el Cinema, i per tant, els Projectes de Treball aniran en aquesta línia.

Podeu accedir al Diari docent del projecte de l’ escola clicant AQUÍ