Nom de l'autor: Escola Ignasi Iglesias

3r. Museu de la Rajoleta

El passat dijous 15 de febrer, les nenes i nens de 3r vam anar, en tram, a visitar el Museu de la Rajoleta. Ens van explicar com es feia el fang, com es coïen al forn les rajoles i com es pintaven amb trepes o plantilles. Finalment vam fer un taller on vam pintar la

3r. Museu de la Rajoleta Llegeix més »

5è. El blog de la CANTÀNIA

Els nens i nenes de 5è participaran un any més a l’ activitat Cantània que organitza l’ Auditori. Cliqueu la foto per accedir a l’ espai de la Cantània de l’ Ignasi Ilesias. Ja teniu enllaçats els videos per estudiar les cançons. A més, anirem penjant infomació d’ interès per a les famílies.

5è. El blog de la CANTÀNIA Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut