Fem ioga a l’escola!
Durant aquests dies hem tingut la gran sort de poder dedicar una sessió d’Educació Física a fer ioga. L’objectiu d’aquestes sessions era desconnectar per tornar a connectar amb nosaltres mateixos, hem treballat la relaxació i la respiració com a eina per utilitzar-les en el nostre dia a dia quan estem més neguitosos o necessitem un […]
Fem ioga a l’escola! Llegeix més »









