LA CLIKA
Un any més els alumnes i les alumnes de 2n de la nostra escola han participat en la cantata de la Clika. El concert s’ha realitzat a l’Auditori de Cornellà i la sala estava plena de gom a gom! Volem donar l’enhorabona a tots els infants que s’han esforçat moltíssim a aprendre les cançons i […]



