Concert d’Hivern 2025-2026
El darrer dimarts 16 de desembre vam fer a l’escola el Concert d’Hivern i, un any més, va ser tot un èxit. Donem l’enhorabona a tots els nens i nenes de l’escola pel seu esforç i aprofitem per desitjar-vos molt bones festes! Podeu veure el concert accedint a la GALERIA D’IMATGES.
Concert d’Hivern 2025-2026 Llegeix més »








