1r i 2n. Anem al teatre!
El passat dilluns 22 de gener, els infants 1r i 2n de la nostra escola van anar a l’Auditori de Sant Ildefons a veure una obra de teatre: UNA DENT SOTA EL COIXÍ, de la Companyia Poca Cosa. Ens ho hem passat molt bé! Aquí teniu un breu resum de l’obra: La Lluïsa és la […]
1r i 2n. Anem al teatre! Llegeix més »



