gener de 2024

1r i 2n. Anem al teatre!

El passat dilluns 22 de gener, els infants 1r i 2n de la nostra escola van anar a l’Auditori de Sant Ildefons a veure una obra de teatre: UNA DENT SOTA EL COIXÍ, de la Companyia Poca Cosa. Ens ho hem passat molt bé! Aquí teniu un breu resum de l’obra: La Lluïsa és la […]

1r i 2n. Anem al teatre! Llegeix més »

Formació de robòtica

Enguany, l’equip docent de l’Ignasi Iglesias hem realitzat una formació de robòtica proporcionada pel Departament. Cal tenir present que amb els avenços tecnològics de la nostra societat, els robots i els dispositius electrònics cada vegada estan més present en el nostre dia a dia. Si més no, la robòtica fomenta el desenvolupament del pensament computacional

Formació de robòtica Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut