LA PORTA A UN MÓN PLE DE MÀGIA.
LA PORTA A UN MÓN PLE DE MÀGIA.
LA PORTA A UN MÓN PLE DE MÀGIA. Llegeix més »
LA PORTA A UN MÓN PLE DE MÀGIA.
LA PORTA A UN MÓN PLE DE MÀGIA. Llegeix més »
El passat divendres 3 de març els dos grups de 3r vam anar tot el dia al museu de Pablo Picasso, pintor que estem treballant a l’àrea de plàstica des de fa temps. Després de la visita vam fer una activitat titulada “Un plat no és un plat”. Quan vam sortir vam anar al parc
Sortida Museu Picasso Llegeix més »